Ha a vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében.
Az indoklás nélküli elállásra a vásárlónak az átvételt követően 14 nap áll rendelkezésére, melyet egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján vagy un. elállási nyilatkozat minta kitöltésével tehet meg.
Kérjük, írásos nyilatkozatát, az elállás tárgyát képező termékkel együtt, küldje meg a Szolgáltató postacímére ajánlott küldeményként, hogy a postára adás dátumát igazolni tudja.
Az elállás tényét legegyszerűbben, a info@pirinhill.hu e-mail címére küldött elektronikus levélben tudja közölni. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
Amennyiben a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, a vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költségeket. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. A vásárló által portósan (utánvéttel) küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni!
Szolgáltató kizárólag eredeti, sérülésmentes termék visszaszolgáltatása, és a számla ellenében köteles a teljes vételárat a fogyasztó részére megtéríteni.
A használt termékeket egészségügyi okok miatt vissza nem szolgáltatható termékeknek minősülnek.
Szolgáltató, a vásárló által kifizetett összeget – ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült egyéb költséget is – haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vásárló részére visszatéríti, amennyiben vásárló az elállás jogával él és hiánytalanul, eredeti állapotában visszajuttatja a megrendelt terméket.
Áru visszajuttatása a következő postacímre lehetséges:
HANTARO STORES Kft. - Nagybánya (Baia Mare), Bd Independentei 57K, Románia
Amennyiben a visszahozott/visszaküldött áruról bizonyossággal megállapítható, hogy károsodott és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat, vagy a vásárló nem megfelelően gondos árukezelése miatt következett be, a fenti rendelet értelmében, a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését Szolgáltató követelheti a vásárlótól.
Cseregarancia
Ha a termék bizonyítottan hibás, arra Szolgáltató visszafizetést vagy cseregaranciát vállal, amely magában foglalja a szállítási költség visszafizetését vagy új termék ingyenes küldését.
Vásárlói reklamáció érvényesítése
Ügyfél jogosult reklamációját, észrevételeit írásban eljuttatni a Szolgáltatóhoz. A reklamációt Szolgáltató 3 munkanapon belül köteles megvizsgálni, annak eredményéről és a további teendőkről pedig Ügyfelet írásban tájékoztatni. A vásárlói panaszok érvényesítése, ill. a megrendelésekkel kapcsolatos egyéb kérdések vagy problémák intézése Szolgáltatónál, ill. Szolgáltató elérhetőségein történik. Szolgáltató ezzel kapcsolatos elérhetőségei: Levelezési cím: HANTARO STORES Kft. - Nagybánya (Baia Mare), Bd Independentei 57K, Románia, E-mail: info@pirinhill.hu.
Fontos számunkra vásárlóink elégedettsége, ezért minden nap a lehető legjobb tudásunk szerint igyekszünk végezni munkánkat. Sajnos minden erőfeszítésünk ellenére előfordulhat, hogy hiba történik. Készen állunk a hibák elhárítására, így igénybe veheted a termékcsere/visszaküldés/reklamáció lehetőségét.